Thiomucase Anticelulit Gel

Danas vam pišem svoje utiske o Thiomucase anticelulit gelu. Kupila sam ga u DM-u na nekom sniženju i cena mu je bila oko 1400 dinara. Redovna cena ovog anticelulit gela je oko 2000 dinara. U nastavku teksta slede moji utisci o ovom proizvodu.


Thiomucase je medicinski anticelulit gel. Sadrži enzim mukopolisaharidazu, čije je delovanje dokazano u kliničkoj praksi. Dolazi u plastičnoj ambalaži i unutra se nalazi 200 ml proizvoda. Nanosi se na čistu i suvu kožu dva puta dnevno. Preporučuje se posle tuširanja toplom vodom radi boljeg prodiranja aktivnih materija u kožu. 


Koristim ga oko dva meseca. Nekada dva puta, nekada jednom dnevno ga nanosim nakon tuširanja. Ono što ga razlikuje od drugih anticelulit mazalica jeste što je u pitanju losion za telo (nije gel, kao što piše). Predivno miriše, na čisto. Ne iritira, ne peče, koža nakon njegovog korišćenja nije crvena, niti ima topao efekat. Odlično hidrira, ostavljajući kožu nežnom i glatkom. Thiomucase anticelulit gel osim što utiče na smanjenje celulita, redovnim korišćenjem smanjuje obim butina i struka. Pošto nisam toliko redovna, ono što sam primetila jeste jedino redukcija celulita.


Mislim da je ovo najbolji anticelulit gel, koji sam ikada probala, iako je cena jača u odnosu na druge anticelulit gelove i ulja.  Koliko mi se svideo govori i to da sam nedavno u DM-u uzela još jedan Thiomucase.
Da li ste probale Thiomucase anticelulit gel? Kakvi su vaši utisci?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)