Tarte Eyeshadow Palette

Napokon sam našla malo više vremena da vam predstavim Tarte paletu koju sam naručila još u oktobru. Dostava je bila besplatna, a paleta je tada bila na sniženju i cena je bila oko 1700-2000. Žao mi je što Tarte nema u Srbiji, jer mislim da je odlična kozmetika. 


U pitanju je Don't Quit Your Day Dream paleta i dolazi u prelepoj kartonskoj ambalaži. Kada se otvori, sa jedne strane se nalazi ogledalo, a sa druge se nalazi 7 senki od 1g i jedan hajlater od 3,2g. Zatvara se na magnet, koji je dosta jak, tako da ukoliko želite da je ponesete sa sobom, ne morate da brinete oko otvaranja. Ovo je neutralna paleta, baš onakve kakve volim. 


Dve senke su potpuno mat, treća u prvom redu Loveee i poslednja u trećem redu Werk, dok prva senka Rock on nije potpuno mat, već ima malo sjaja. Druga senka u prvom redu Visionary i pretposlednja senka u trećem redu Runway su sjajne senke. Poslednje 2 senke Boss lady i Strive su potpuno metalik. Shine on hajlajter je dosta blag i savršen je za preko dana. Sve senke sam koristila bez baze prilikom šminkanja i prilično su dobro pigmentovane.


Podjednako sam koristila sve senke. Kao što sam već rekla ovo je neutralna paleta i mislm da bi svakome odgovarala. Odlična je i za preko dana, ali i za večernju šminku. Omiljene senke iz ove palete su mi Strive, Runway i Boss Lady. 

Da li vam se sviđa ova neutralna paleta?




Comments

  1. Great post dear!You have a nice blog :)
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)