Proizvodi koji mi nisu odgovarali #3

Danas ću vam predstaviti proizvode koji mi nisu odgovarali. Poslednji post ovog tipa bio je u januaru i drago mi je što je prošlo dosta vremena, jer ne volim kada me neki proizvod razočara ili mi ne odgovara. U nastavku teksta malo više o proizvodima koji mi nisu odgovarali, da napomenem samo da će ovi proizvodi možda nekome od vas savršeno odgovarati.


Prvi proizvod o kome ću vam pisati je Bioten maska za zatezanje kože lica, koja sadrži ekstrakt nara. Dolazi u tubi, unutra se nalazi 40 ml maske, sa poklopcem na preklop. Volim kada su ove maske manje mililitraže, jer volim da menjam, a iako mi ne odgovaraju neće mi biti žao. Ova maska mi ne odgovara, jer meni apsolutno ne zateže lice. Dosta je hranljiva, gusta i solidno hidrira lice. Pored ove maske, postoje još dve maske Bioten maska za dubinsko čišćenje i Bioten maska za blistav ten, probaću sigurno jednu. Nastaviću da je koristim, jer kao što sam napisala ne zateže lice, ali solidno hidrira.


Sledeći proizvod koji mi nije odgovarao je LLUMS olovka za oči long lasting u nijansi caffe latte. Ovo je prvi proizvod koji sam probala od njih i razočarala sam se. Uzela sam je za vodenu liniju oka. Dosta je gruba, tvrda i teško se nanosi. Za vodenu liniju oka je neupotrebljivo jer ne ostaje ama baš ništa. Za donju liniju oka je onako, jer kao što sam rekla dosta je tvrda. Definitivno ide u đubre i žao mi je što mi ne odgovara.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda kakvi su vaši utisci?

Comments

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)