DM Haul

Danas ću vam pisati o proizvodima koje sam nedavno kupila u DM-u. Rešila sam da uvedem novu vrstu posta pod nazivom DM Haul, kako bih odvojila proizvode iz NEW IN posta. Mislim da će biti mnogo preglednije, jer retko kada izađem sa dve, tri stvari iz DM-a. U nastavku posta moći ćete da pročitate koje stvari sam kupila u DM-u i koje iznova kupujem.



Prvo ću krenuti od stvari za kosu. Balea šampone i balzame dugooo koristim. Balea šampon za volumen kupujem već ko zna koji put i meni je sasvim ok za svakodnevno pranje i što se tiče odnosa cene i kvaliteta mislim da je odliča. Balea balzam sa vanilom i bademom prvi put kupujem i za sada sam zadovoljna, miris je prelep. Balea puder za volumen kose nikada ranije nisam koristila. Mogu vam reći da za par korišćenja, iznenađujuće je odličan proizvod. Nisam očekivala da će dati toliki volumen.
Aussie balzam za kosu, takođe, prvi put kupujem i ovo je prva stvar od Aussie koju sam probala. Snižen je zbog brzog isteka roka.
Potom sam uzela L'Oreal CICA Repair kremu (balzam) bez ispiranja za oštećenu kosu. Proizvođač kaže da su površinska oštećenja obnovljena nakon jedne upotrebe, videćemo još. 
Swiss-o-Par tretman za obojenu kosu sa kašmirom nisam do sad uzimala, nadam se da će mi odgovarati.
Poslednja stvar kada je u pitanju kosa je Alverde serum za volumen kose, još uvek nisam isprobala.

Green Pharmacy tečni sapun za ruke prvi sa vučjim trnom put uzimam, do sada sam koristila samo Balea tečne sapune za ruke. Za sada sam zadovoljna, ne isušuje ruke, prelepo miriše. Balea Fruity Kiss penu za brijanje uzimam drugi put. Prošle godine kada sam kupila nisam bila nešto oduševljena, rešila sam da joj dam drugu šansu i za sada mi se sviđa. Ova je iz ograničene kolekcije sa crvenim bobicama i narom. Thiomucase anticelulit gel sam uzela na nekom sniženju. Kao mleko za telo je, ne peče i ne iritira kožu. Nakon njegovog nanošenja koža je premekana. Usput sam uzela i Hedera Vita ulje za celulit, od njih sam koristisa samo anticelulit gel i bio mi je super.


Soft&Sicher maramice koristim već dugo. Ovo je veće pakovanje i unutra se nalazi 30 komada. Mekane su i uvek imaju super dizajn. White Glo pasta za izbeljivanje je kupljna na akciji 1+1 gratis. Nije previše ljuta, što mi se sviđa, a za efekat izbeljivanja ćemo još videti. Ebelin štapiće za uši uzimam po ko zna koji put, odlični su. Balea hidratantni koncentrat za lice nisam pre koristila. Za sada mi se sviđa i miris i koža nakon njegovog nanošenja. Denk Mit maramice za podove koristim već dosta dugo i savršene su.


Ova slika je naknadno slikana. U međuvremenu sam dokupila još neke stvari. U DM-u je bila akcija ukoliko kupite Nivea proizvode za negu tela u vrednosti od 800 dinara na poklon dobijate ovu plavo-belu torbu za plažu. Iskoristila sam akciju i tom prilikom sam uzela Nivea proizvode koje nisam pre koristila. U pitanju su 2 pene za kupanje, jedna je klasični Nivea miris, druga je sa malinom i rabarbarom i piling za telo. Alverde dezodorans sa limunom i žalfijom takođe, nisam pre koristila, uvek sam iznova uzimala Dove dezodoranse. Nakon ovog Alverde ne verujem da ću isprobati bilo koji drugi. Venus brijače koristim već duže vreme i super su mi. Trend it up lak za nokte za učvršćivanje noktiju sam kupila zbog boje. :) Balea maska u maramici za regeneraciju prvi put kupujem i nikada je pre nisam videla. I za kraj tu su Dein Bestes kobasice koje moj pas obožava. Kako poseta DM-u da prođe bez njih?


Da li vi imate proizvode kojima se ponovo vraćate?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)