EMPTIES #3

Nakon duže pauze sledi post o potrošenim proizvodima. Neke proizvode sam već spominjala u ovakvim postovima, neki proizvodi su dobili zasebne recenzije, a neke nikada nisam spomenula. Volim postove o potrošenim proizvodima, jer je tu krajnji utisak o proizvodima i znate da li ćete se ponovo vraćati nekome ili ćete ga preskočiti. U nastavku teksta možete da pročitate koje sam proizvode potrošila u skorije vreme.


O Yves Rocher gelu za tuširanje sam pisala (klik) i moje mišljenje se nije promenilo. Koliko je savršen gel za tuširanje govori i to da sam nedavno kupila još 2 Yves Rocher gela za tuširanje. Ovaj koji sam potrošila je sa bademom i cvetom narandže. Veoma mala količina vam je potrebna za tuširanje, neverovatno peni i koža je nakon tuširanja mekana. Najviše se oseća miris badema i definitivno ću se vraćati Yves Rocher gelovima za tuširanje. 
Pupa kozmetiku nikada ranije nisam spomenula na blogu, tu su dva gela za tuširanje i mleko za telo. Dolaze u ambalaži na preklop od po 100 ml. Kupljeni su u Italiji, nisam sigurna da li ih ima u Srbiji. Plavi gel za tuširanje je Have a Nice Tea- Blue Tea, miris je cvetan, ali ne guši, ne zadržava se na koži dugo, ali kupatilo miriše savršeno posle njega. Mleko za telo Have a Nice Tea- Vanilla Tea, kao što sam naziv kaže miriše na vanilu, takođe miris neostaje dugo na koži. Gel za tuširanje Pink 50's! lollipop ima izuzetno slatkast miris, ali se takođe ne zadržava na koži. Moj utisak u pupinim gelovima za tuširanje i mleku za telo je da sjajno mirišu, ne ostaje miris dugo na koži, nećete dobiti nikakvu negu, jednostavno su pakovanja slatka i mirisi su savršeni.


Balea tečne sapune za ruke sam već spominjala i stalno ih kupujem. Za mene su to najbolji sapuni za ruke i stalno im se vraćam. Najbolji su što se tiče odnosa cene i kvaliteta. Ovaj sa makadamijom i vanilom je možda najbolji miris na svetu. Nemam nikakvu zamerku na njih. :)
Eveline kozmetiku mislim da nikada nisam pre spominjala. Stvar koju sam potrošila jeste hidratantni losion za negu tela pod tušem i mislim da je savršen tokom letnjeg perioda. Ovaj losion sadrži arganovo ulje i osim što intenzivno regeneriše i hidrira kožu, sadrži hijaluronsku kiselinu koja učvršćuje kožu. Meni je bio odličan tokom toplih letnjih dana, ne moram da se mažem nakon tuširanja, kada nemam vremena i da čekam da mi losion upije. Probala sam i zimi da ga koristim, mada mi je tada potrebna intenzivnija nega kože.

Byphasse gel za umivanje je trenutno moja omiljena umivalica i skoro sam ga opet kupila. Potpuno odgovara mojoj koži i ne verujem da ću ga menjati u skorijem periodu. O njemu sam pisala zasebnu recenziju (ovde) i moje mišljenje se nije promenilo.
Balea pena za čišćenje lica za mešovitu kožu i kožu sklonu nečistoćama sam koristila skoro celo leto. Nisam imala nikakvu iritaciju, ali mi je uvek nešto smetalo nakon umivanja sa njom. Kao da mi nikada nije do kraja bilo očišćeno lice i na mom licu je uvek ostavljala neki zaštitni sloj, što se meni nije sviđalo.
Balea pena za kupanje sa mirisom vanile je savršena stvar. Mada sam je najviše koristila za brijanjei mislim da ne postoji bolja pena u te svrhe. Neverovatno je gusta i sigurno ću je ponovo kupiti.


Sledeće dve stvari su L'Occitane krema za lice i 2 u 1 piling gel. Ova krema jeste skuplja, ali mislim da vredi svaki dinar. Kada potrošim ovu koju trenutno koristim, sigurno ću joj se vratiti. 2 u 1 piling gel nisam do kraja potrošila, a pošto mu je rok nakon otvaranja 6 meseci, moram da ga bacim. Mada već u 4-5 mesecu korišćenja sam prestala da ga koristim jer je krenuo čudno da miriše tj. kao da je užegao. Krenulo je i toplije vreme, pa mi ni njegova uljana tekstura nije baš najbolje odgovarala. Ne verujem da ću ga ponovo kupiti, dok je krema savršena.


Pored ove dve potrošene maske, trebalo je da se nađu  još neke koje sam koristila na moru, ali jednostavno nisam mogla da ih vraćam. Welcos maska za duboku hidrataciju i čistoću sam nedavno koristila, ali nisam primetila da išta radi na mom licu, tako da stvarno ne mogu da vam kažem nešto puno o njoj. Prijatna je, pruža osećaj hlađenja i to je to. Too cool for school maska za hidrataciju je stvarno savršena, maramica je izuzetno natopljena. Osećaj na koži nakon nje je savršen, ali je kratkotrajan. 


Da li su vam se svideli moji potrošeni proizvodi? Da li delimo ista mišljenja?
















Comments

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)