Balea gel za umivanje + proglašenje pobednika

Napravila sam malu pauzu od pisanja jer sam imala dosta obaveza, nadam se da mi nećete zameriti, i u nastavku ovog posta možete pročitati ko je pobednik GIVEAWAY-a. 
Danas vam pišem o balea osvežavajućem gelu za umivanje za normalnu i mešovitu kožu. Ovo mi je druga po redu umivalica, između sam koristila penu za umivanje iz iste kolekcije. Mnogo brže sam potrošila gelove za umivanje nego penu. Dolazi u mekom plastičnom pakovanju sa poklopcem na preklop koji je dosta čvrst, što je veliki plus jer ga možete nositi na putovanje, bez bojazni da će se otvoriti i iscureti po stvarima. Dolazi u ambalaži od 150 ml i cena mu je oko 250 dinara u DM drogeriji, često je na akciji. 


Što se tiče same teksture proizvoda koja je gelasta i bezbojna, ali nije previše gusta, i dobro se razmazuje na licu. Blago peni, kožu ostavlja čistom i mekanom. Sadrži ekstrakt lotosa i bambusa, koji umiruju kožu i štite je od iritacije, provitamin B5, koji štiti i hidrira kožu. Miris je dosta blag i ne isušuje kožu. Namenjen je i za uklanjanje šminke, koju dosta korektno skida, kao i za uklanjanje nečistoće sa lica. Gel sam koristila dva puta dnevno, ujutru kako bih očistila kožu pre tonika i kreme i uveče, pred spavanje kako bih uklonila šminku. Nanosila sam ga na vlažno lice i kružnim pokretima sam masirala par minuta i potom isprala vodom. Ovaj gel je dermatološki ispitan. Trenutno koristim BYPHASSE gel za umivanje pa uskoro par reči i o njemu.



Dobitnica GIVEAWAY-a je Bojana Topalović (Bojana, b.topalovic@yahoo.com) i zamolila bih je da mi pošalje podatke na mail, kako bih joj poslalala poklon. Hvala svima koji su se prijavili. 

P.S. Da li ste koristile Balea gel za umivanje namenjen za normalnu i mešovitu kožu?

Comments

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)