Proizvodi koji mi nisu odgovarali #1

Došao je na red moj prvi post o proizvodima koji mi nisu odgovarali. Svi smo mi različiti, različita nam je koža, kosa, nokti... Ne mislim da su ovi proizvodi o kojima ću danas pisati loši, jednostavno meni iz nekog razloga nisu odgovarali. Možda su nekima od vas najbolji na svetu, možda će vam odgovorati, ukoliko ih nikada ranije niste probali, ali jednostavno to nije bio slučaj sa mnom. Ukoliko želite da saznate koji proizvodi i zašto meni nisu odgovarali, nastavite sa čitanjem.


Prva stvar je FREEMAN antistres maska za lice sa mineralima mrtvog mora. Dolazi u plavoj tubi sa zatvaračem na preklop. Unutra se nalazi 175 ml maske i rok upotrebe je 36 meseci nakon otvaranja. Ja sam je kupila prošle godine i bila mi je fenomenalna, kao što možete da vidite na slici. Skoro sam je potrošila. Zašto se našla u ovom postu? Kao što sam rekla, imam je već godinu dana, ali poslednjih 5 puta korišćenja užasno me peče lice čim je nanesem, i odmah nakon što je skinem pojave mi se crveni pečati. Ne znam zašto, ali dobila sam alergiju od nje. Dala sam joj šansu još par puta i ista stvar se ponovila. Ova maska ne sadrži parabene, možda će nekome od vas odgovarati, i meni je, skoro sam je celu potršila, ali otkada mi izaziva iritaciju, vreme je da se pozdravimo. 


Sledeća stvar je Summer and Spice sprej za telo sa parfemom. Dobila sam ga prošle godine kada sam poručila Glam Box. Dolazi u boci sa raspršivačem i unutra je 200 ml parfema. Rok nakon otvaranja je 12 meseci. Ovaj proizvod mi se nije svideo od početka, odnosno nije mi se svideo miris. U sebi sadrži papaju i mango, mene ovaj miris previše guši, težak je za moj ukus, čak mi smeta i kao osveživač prostora. Oni koji su ljubitelji egzotičnih i slatkastih mirisa, za njih će biti savršen.


Weleda ulje protiv celulita sam uzela u setu sa pilingom i masažerom kada je bio na akciji u Srbotrade apoteci, u maju. Za detaljnije informacije o setu, možete pročitati ovde. Ovo je prirodan proizvod, koristi se na vlažnoj koži, jako brzo upija i miris je prelep. Koža je nakon njega nežna i mekana. Koristila sam ga 2x dnevno mesec dana. Želim da napomenem da nisam baš sklona celulitu, ali sam želela da i to malo nestane. Nažalost kod mene osim što je nakon korišćenja ovog ulja koža mekana i nežna ništa drugo ne radi. Nisam primetila da mi se smanjio celulit, mada napominjem ja sam korsitila samo mesec dana.  


Poslednja stvar je Essence puder za obrve. U prethodnom postu sam rekla da su me neki Essence proizvodi potpuno razočarali i to je upravo ovaj puder za obrve. Uzela sam 2 pudera za obrve, različite nijanse. Nažalost ne mogu da vam kažem mnogo o ovom proizvodu. Kada se otvori, na kraju se nalazi sunđerast aplikator, koji je poprilično suv. Kao što možete da vidite na slici ispod, na ruci sam pokušala oba da nansem na ruku, ali ništa. Nisam sigurna, da li ovi ostaci na ruci su od ovog aplikatora ili od proizvoda, sve u svemu meni ne odgovara jer ne vidim da išta ''radi''. 



Da li vama možda neki od ovih proizvoda odgovaraju?




Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)