L'Occitane korpica

Ne znam za vas, ali ja sam totalni zaljubljenik u L'Occitane kozmetiku. Sve mi sviđa. I njihove radnje, i dizajn, i preslatka pakovanja, i naravno proizvodi. Već sam pisala o nekim L'Occitane proizvodima i stvarno sam oduševljena. Pre neki dan sam ušla na njihov sajt i kada sam videla da u specijalnim ponudama nude provansalsku korpicu nisam mogla da joj odolim. Zapravo je kupljena, jer se u korpici nalazi jedna krema koju hoću već duže vreme da kupim i nikako da dođe na red, tako da je ovo prava prilika da vidim da li mi odgovara i da li ću kupiti veće pakovanje. Cene su visoke u odnosu na neku drogerijsku kozmetiku, ali mislim da opravdavaju kvalitet.


U ovoj preslatkoj korpici nalazi se 4 proizvoda, badem ulje za tuširanje, šampon za regeneraciju kose, ši buter krema za lice i krema za ruke sa mirisom trešnjinog cveta. Od ove 4 stvari sam isprobala samo kremu za ruke. 



Aromakologija šampon za regeneraciju kose, dolazi u plastičnoj boci i unutra se nalazi 75 ml šampona. Šampon ne sadrži silikon, obnavlja i jača suvu i oštećenu kosu. Sadrži jedinstvenu efikasnost kompleksa protiv ispucale kose uz pomoć aminokiselina biljnog porekla i 5 esencijalnih ulja ylang ylang, pomorandža, lavanda, geranijum, anđelika. Takođe sadrži i vitamin B5 koji štiti kosu i čini je mekom i glatkom.


Badem ulje za tuširanje takođe dolazi u pakovanju od 75 ml. Jedinstvena tekstura ulja, koja je obogaćena uljem badema, pretvara se u kontaktu sa vodom u mleko. Koža je hidrirana, glatka, metka i divno miriše. Namenjeno je za normalnu i suvu kožu. Jedva čekam da isprobam.


Nežna krema sa ši buterom, dolazi u beloj kutijici i unutra se nalazi 8 ml kreme. Prijatne i nemasne teksture, sadrži 5% ši butera, namenjena je za normalnu do kombinovanu kožu, kao i za osetljivu. Pruža dugotrajnu hidrataciju 48h, koža je gipka i nežna. Koža je zaštićena od spoljašnjih i negativnih uticaja, i prijatnog je osećaja tokom celog dana. Sad samo čekam da malo zahladi i da je isporbam, ukoliko mi bude odgovarala kupujem veće pakovanje i mislim da će biti odlična za zimski period.


L'Occitane krema za ruke sa mirisom trešnjinog cveta, nju sam već koristila i pisala sam o njoj. Dobro hidrira ruke, jako brzo oparavlja ispucalu kožu ili crvenilo na rukama koje se meni javlja zimi, jedino mi kod nje smeta miris, koji je meni malo jači. Mislim da su L'Occitane kreme za ruke najbolje tokom zimskog perioda, moja omiljena je klasična njihova sa 20% ši butera.


Cena provansalske korpice u kojoj se nalaze ove 4 stvari je 2.299 dinara. Mislim da je ovo sjajna prilika da se isprobaju proizvodi, i jedva čekam da probam kremu za lice.

Da li koristite L'Occitane kozmetiku? 







Comments

  1. Sjajan post, draga moja. Nisam čula za ovu kozmetiku ali je zaista jako divna.

    New post is on my blog, visit me and follow --------> Adda's life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kozmetika je zaista odlicna, ako budes u prilici obavezno je isprobaj. Za sada mislim da se nalazi samo u Beogradu, njihove radnje, što se tiče Srbije.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)