SEPHORA sniženje

Ne znam da li ste čuli, juče je počelo sniženje u Sephori. Prvo sam otišla do Delta City-ja, tačnije bilo mi je bliže, međutim tamo na sniženju su imali mali izbor stvari, samo deo oko kase. Na sniženju su uglavnom Sephora proizvodi: sjajevi za usta, karmini, senke, ajlajneri, lakovi za nokte ( na sniženju su pored Sephora lakova i OPI lakovi), rumenila, turpije... Međutim, nisam bila lenja i uputila sam se kao Ušću, nisam pogrešila. Osim dela oko kase gde su bili sniženi  Sephora proizvodi, na jednoj polici bilo je brdo izloženih proizvoda na sniženju. Clinique kozmetika, neseseri u raznim bojama,  iskeno nisam zapamtila još koji su brendovi bili sniženi ali je bio mnogo veći izbor nego u Delta City-ju. A šta sam ja kupila možete pročitati u nastavku.


Prva stvar kojom sam oduševljena je Sephora Ultra hranljiva krema za tuširanje koja u sebi sadrži 50% hidratantne kreme. Dolazi u plastičnom pakovanju od 400 ml sa pumpicom na kojoj se nalazi zaštitna folija. Više preferiram na tuširalicama pumpice, jer je lakše za korišćenje, prilikom tuširanja. Nežno čisti i hidrira kožu. Koža je nakon korišćenja ove kreme za tuširanje hidrirana satima. Pošto sadrži 50% hidratantne kreme u sebi, nakon tuširanja nije potrebno na telo nanositi losion, ulje... Kremasta i glatka formula namenjena je i osetljivoj koži i može da se koristi za lice. Nisam je još isprobala, samo sam odvrnula čep kako bih pomirisala i videla kakva je unutra. Prvo što sam pomislila jeste da sam pogrešila i da sam uzela kremu za telo, jer je neverovatno gusto. Miris je malo jači, i mislim da će ova krema za tuširanje biti odlična za hladnije dane. Cena na sniženju je 649 dinara.


Želatin maska u kapsulama- Jelly mask moisturizing and energizing. U pakovanju se nalazi 6 kapsula. Smanjuje znakove umora. Maska sadrži 5 vitamina koji bude i enrgizuju kožu. Jelly maska umanjuje znake starenja i vraća blistav ten. Koristi se jednom do dva puta nedeljno, nanosi se na lice i na vrat i ostavi se da deluje 5-10 minuta. Za bolje rezultate, ostavite u frižideru pre korišćenja 30 minuta. Pre sniženja mislim da je cena oko 1800, a trenutno košta 639.


Oil Infusion balzam za usta sa ši puterom. Pakovanje je interesantno, podseća na epruvete i unutra se nalazi 5.5 ml proizvoda, i staje u svaku tašnu. Ovaj balzam za usne, zbog svoje formule hidrira i neguje usne. Ima raznih nijansi, a ja sam uzela Iced Coffee. Trenutna cena je 399 dinara.


Ajlajner- Classic Line, najobičniji crni ajlajner. Dolazi u obliku flomastera i unutra se nalazi 1ml proizvoda i rok upotrebe je 6 meseci nakon otvaranja. Piše da boja traje 24h, trenutno na sniženju je 649 dinara.




Da li ste isprobale neke od ovih proizvoda? Šta ste vi uzele na sniženju u Sephori?


Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)