ORGANIC SHOP LOTUS & SHEA Shower gel

U prethodnom postu sam spomenula da sam se odlučila za Organic Shop piling, jer imam njihov gel  za tuširanje kojim sam zadovoljna. Gel za tuširanje sadrži organski ekstrakt lotosa i organski ši puter (shea). Odlučila sam se za njega samo zato što sadrži ši puter, a koristila sam drugo The Body Shop ši puter koji miriše savršeno i pomislila sam da će miris gela za tuširanje imati sličnosti sa puterom... Proizvod, kao i njihov piling ne sadrži SLS, GMO, parabene i silikone. Gel za tuširanje je 98% prirodan. Snižen je i dalje i košta 216 dinara.

Pakovanje je plastično sa pumpicom, što je veliki plus, mnogo je jednostavnije za tuširanje od onih na preklop. Unutra se nalazi 280 ml proizvoda i rok upotrebe nakon otvaranja je 12 meseci. U odnosu na klasične gelove za tuširanje, dosta slabije peni, što se i očekuje, jer je 98% prirodan. Organski ši puter podmlađuje i obnavlja kožu, dok lotos hidrira i omekšava kožu. Gel ne isušuje kožu dodatno, veoma je nežan. Jedino što mi se ne sviđa kod ovog gela jeste miris koji je cvetan. Očekivala sam da će više mirisati na ši, to je moja greška. Zadovoljna sam ovim gelom, sledeći put ću isprobati neki drugi miris, imaju veliki izbor.


Da li ste ispobale neki Organic Shop gel za tuširanje?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)