EMPTIES #7

Zdravo svima! Vraćam se pisanju bloga, koji sam poprilično bila zapostavila zbog svojih obaveza. Jako se radujem, pa da ne dužim previše u nastavku teksta možete da pročitate šta sam to potrošila u protekolm periodu. 


Krenuću prvo od tečnih sapuna za ruke koje obožavam. Balea tečne sapune koristim već dugo i mogli ste da čitate o njima na blogu u prethodnim postovima. Makadamija i vanila je standardno dobrog mirisa, ali golden shine sa vanilom i limunom me je oduševio.  Pored neverovatnog mirisa Balea golden shine je pogodan i za osetljivu kožu. Možete ih naći u DM drogerijama, cena je oko 150 dinara za 500 ml proizvoda, što mislim da je za kvalitet, odlična cena. Green pharmacy tečni sapun sam prvi put koristila i bio je sasvim ok. Lepo neguje, ne isušuje ruke, a miris je fantastičan. Ovaj je sa vučjim trnom i takođe ga možete naći u DM-u.


Što se tiče dezodoransa dugo godina sam koristila samo Dove. Međutim u maju ove godine stvorila mi se kuglica ispod pazuha. Od tada sam rešila da pređem na dezodoranse koji ne sadrže aluminijumove soli. Moj izbor je pao na Alverde dezodoranse.U početku sam se plašila da neće ''raditi'' posao, ali sam pogrešila. Ovo su savršeni dezodoransi po meni, nisam imala nikakvih neprijatnih situacija. :) Problem ispod pazuha se rešio i nastaviću da ih koristim, nemam nameru da se vraćam na bilo koji drugi dezodorans.


Kao što možete videti na slici potrošila sam dosta tuširalica. Nivea pene za tuširanje su bili pun pogodak tokom letnjeg perioda. U isto vreme hidriraju lepo kožu, a nemate onaj težak osećaj na telu tokom letnjeg perioda. Pupa mleko za tuširanje fantastično miriše i žao mi je što ih nema u Srbiji. Dosta je lagana i savršena je za letnji period, mislim da nekome sa suvom kožom ne bi bila najidealnija. Kupila bih je sigurno ponovo, samo više komada. :) Atkinsons gel za tuširanje, takođe ga nije moguće naći u Srbiji. Opet, fantastično miriše, ali slabija nega, osobe sa suvom kožom bi trebalo da ga izbegavaju. Sledeća stvar je idealna za osobe sa suvom kožom. Keims tuširalica sa maslinom i karite puterom sam dobila uz purity box. Izuzetno je gusta i hranljiva, bukvalno je kao puter za tuširanje.  


Balea ulje za lice mi je savršeno odgovaralo tokom zimskog perioda. Sigurno ću i ove zime ponoviti njegovu kupovinu, više o njemu pročitajte ovde. O hada labo super hidratoru sam takođe pisala ovde. Meni je savršena stvar koju sam uvrstila u svakodnevnu negu i nedavno sam ga ponovo kupila. Alverde Aqua geč za umivanje sa morskim algama je takođe dobio zasebnu recenziju na blogu i više o njemu možete videti ovde. Takođe bih i njegovu kupovinu ponovila.


Mades Cosmetics mleka za telo sam potrošila tokom letnjeg perioda. Lagane teksture, srednje nege i savršenih mirisa. U pitanju je holandska kozmetika, zanimljivi zbog svojih neobičnih pakovanja i fluorescentih boja. 


Maske u maramici sam trošila dosta tokom letnjeg perioda. Ovo je samo deo, jer one koje sam nosila na more sam i bacila :) Tony Moly maske su meni standardno dobre i sigurno ću ih ponovo naručiti. Balea maske u maramici sa tigrom i pandom neguju solidno, dosta su natopljene, što mi se najviše sviđa. Balea maska u maramici Regeneration mi se najmanje dopala od ovih sa slike, upravo zbog toga što mislim da nije dovoljna natopljena (tog seruma unutar maske nije bilo dovoljno), po mom ukusu.


I za kraj Venus brijači, koje koristim već dugo godina. Sigurno ću ih ponovo kupiti, jer mi savršenp odgovaraju. Često su na akciji u DM-u.


Da li ste korsitili nešto od ovih proizvoda? Kakva su vaša iskustva?













Comments

  1. Predivan post. Koristila sam Balea maske i veoma sam zadovoljna sa njima.

    https://glamfashioncat.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)