EMPTIES #6

Došao je na red post o potrošenim proizvodima. Opet se nakupilo dosta proizvoda, neki su dobili zasebne recenzije. U nastavku teksta vas očekuju utisci o proizvodima koje sam potrošila u prethodnom, kao i koje ću proizvode sigurno ponovo kupiti.


Prvo ću krenuti od proizvoda za negu kose. Balea šampon sa marakujom i orhidejom za volumen kose, sam već spominjala u nekom od prethodnih postova. Meni je ovaj šampon odličan za svakodnevno pranje kose, mala količina je potrebna kako bi zapenio, ne iritira me kožu glave i ne stvara perut. Bez silikona je, ovo je treće ili četvrto pakovanje i sigurno ću ga ponovo kupiti. 
Byphasse šampon za kosu sa tečnim keratinom je dobio zasebnu recenziju ovde. Sasvim dobar šampon za svakodnevno pranje, dobija se ogromna količina, veliki plus za pumpicu.
Balea balzam za kosu za sjaj farbane kose sa mirisom nara mi je odgovarao. Mada mi se za nijansu više svideo Balea proffesional za tanku kosu bez punoće. Gušći je, što inače više volim kod balzama. Sigurna sam da ću ponoviti njihovu kupovinu.
L'Oreal Colorista Washout, privremena boja koja se ispira u nijansi peach. Nažalost nemam sliku da vam pokažem efekat. Meni se svidelo kako je ispalo, mislim da ću uskoro ponovo kupiti, pa ću vam slikati. Nisam nanosila na celu glavu, krenula sam 10-15cm od korena pa do krajeva. Meni je ova tuba bila dovoljna za celu kosu, kosa mi je srednje duga, ali nije gusta. Mana mu je što se ispira jako brzo. Već nakon drugog pranja pola se ispere. Inače, savršena kajsijasta pastelna boja.


Prelazim na proizvode za negu tela. O Yves Rocher gelovima za tuširanje sam pisala ovde. U pitanju su kremasti gelovi, jedan je pamuk iz Indije, a drugi je makadamija iz Gvatemale. Svi njihovi gelovi su savršeni, a omiljeni mi je od makadamije, miriše na Eurocrem Takovo :) Sigurno ću ih ponovo kupiti.
Potrošila sam i dva alverde putera za telo o kojima sam takođe, pisala ovde. Savršeni su mi bili, i tekstura i miris i ambalaža. Jedan sam ostavila za nekog od vas za giveaway, koji će biti uskoro, samo da ugrabim malo više vremena.
Balea losion za telo sa Ureom za suvu kožu sam kupila kada sam išla na kraći put. Bio mi je ok za tih par dana, ali nisam sigurna da bih kupila full size. Možda za leto, zimi mi treba ipak nešto jače. 
Nikel kremu za telo za sve tipove kože, dobijena je uz Purity Box (klik). Po meni je ova krema namenjena za ljude sa normalnom kožom, ne bih je preporučila nekome sa suvom kožom. Full size ove kreme ne bih kupila, nije mi se svideo miris, između biljnog i cvetnog mirisa, meni iskreno nije prijao.

 

Prelazim na negu lica. Svi proizvodi sa slike su dobili zasebne receznije. L'Oreal Pure Clay maske su mi trajale oko 9 meseci. Koristila sam ih kada sam se setila. :) Favorit mi je crna maska, više o njima možete pročitati ovde. Sada želim da probam i njihove pilinge za lice. 
O Sephora micelarnoj vodi i gelu sam takođe, pisala ovde. Više mi se dopao Yuzu gel, savršenog mirisa i teksture. Balea osvežavajući gel za umivanje sam kupila kada sam išla na kraći put, detaljno o njemu možete videti ovde. O Alverde kremi za lice sam nedavno pisala (klik).

Balea tečne sapune za ruke obožavam. Ne znam da li može ijedna kupovina u DM-u da prođe bez njih. Prelepe ambalaže, mirisi savršeni, odnos cene i kvaliteta odličan. Potrošila sam i dve L'Occitane kreme za ruke, obožavam sve od njih. Dove dezodoranse koristim već duži niz godina. Sve mirise volim, svaki put uzmem drugi miris.


Sledeća stvar su maske za lice. Tu su 2 maske u maramici, jedna je Tony Moly, za blistavost, druga je Balea, za hidrataciju. Obe su mi odgovarale i sigurno ću ih ponovo kupiti.
Zatim sam potrošila tri Balea noćne maske za lice, o kojim sam više napisala ovde. Meni su bile sasvim solidne, za svakodnevno korišćenje. Ne očekujte od njih neko čudo. :) 
Sephora želatin maske u kapsulama su savršene i sigurno ću ih ponovo kupiti. Toliko je koža posle njih hidrirana, zaglađena, nežna, blistava. Veliki plus za njih. Koristila sam ih jednom mesečno, jer je bolji efekat ako ih prethodno stavite u frižider. Svaki put zaboravim, a nemam vremena da sačekam da odstoje u frižideru...


I za kraj je tu šminka. Bourjois 123 perfect puder za lice u nijansi 52 nisam potrošila do kraja, ali pozdravljam se sa njim jer mu je prošao rok. Kod ovog pudera mi se svidelo što ne oksidira na licu, boja je bila odlična za mene, a ono što mi se nije svidelo je što je suve delove isticao posle nekog vremena i što se jako brzo suši prilikom nanošenja. Ne verujem da ću ponoviti njegovu kupovinu. 
Dva Sephora sjaja za usta sam kupila letos na sniženju, kada i maske u kapsuli. Favorit mi je Oil Infusion balzam za usta. Hidrira, neguje i sigurno ću ponoviti njegovu kupovinu.
Sephora balzam Kiss me Balm u nijansi Pink Bubblegum iz Winter Wonderland kolekcije sam kupila u novembru. Pored ovog u setu se dobijaju još 2 balzama, jedan od njih koristim trenutno. U postu kada sam vam predstavila kolekciju napisala sam da ovaj balzam ne ostavlja nikakvu boju, međutim kada se nanese više puta i te kako ostavlja, ali ništa napadno, već nežno roze. Zimus mi je sasvim ok negovao usta.


Da li ste probali nešto od ovoga? Kakvi su vaši utisci?




Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)