NEW IN #5

Posle duže pauze sledi post o novitetima. Jako se radujem pisanju ovog posta i da vam pokažem šta sam sve kupila i dobila poslednjih par meseci.  Poslednji post o novitetima je bio još u decembru. Ne bih više dužila u nastavku teksta pogdedajte šta se sve nakupilo u poslednje vreme. :)



Prvo ću krenuti od maski za lice. The Face Shop-Disney maske za lice sam poručila sa eBay-a. U pitanju sam maske u maramici, Mike Monstrous maska je namenjena za hidrataciju, a Snow White (Snežana) je namenjena za blistavost kože. Pakovanje je preslatko i jedva čekam da ih isprobam. Sledeće 2 Balea maske su kupljene u DM-u, takođe su maske u obliku maramice, Be a Panda i Be a Tiger. Verujem da ste već čuli i isprobali ih, namenjene su za sve tipove kože i intenzivno hidriraju. Fora je u printu maske, nije klasična bela maramica već je na njoj tigar ili panda, preslatko. :) Maska Mbeauty, takođe je kupljena u DM-u i u pitanju je folija za područje oko očiju. Umornu kožu čini svežom i elastičnom.  Sledeće 2 maske su klasične maske u tubi. Bioten masku sam probala nekoliko puta i namenjena je za zatezanje kože. Kiko masku još uvek nisam isprobala, kupljena je u Italiji u februaru. Za sve tipove kože,maska je namenjena za intenzivnu hidrataciju i sadrži hijaluronsku kiselinu. 


Prelazim na proizvode za tuširanje. Atkinsons gel za tuširanje je kupljen u Italiji. Nisam nikada pre ni čula ni imala njihove proizvode. Ako neko jeste neka piše utiske. Gel je sa Vanilom i sadrži ulje jojobe i nadam se da će mi se svideti. Potom, tu su 2  The Body Shop male kreme za tuširanje, jedna je sa ši puterom, a druga sa mlekom i medom. Obožavam The Body Shop i žao mi je što ga nema u Srbiji. Poslednja stvar za tuširanje je L'Occitane ši buter ulje. Kupila sam ga u februaru i iskoristila sam popust od 25% povodom rođendana. Ulje je obogaćeno sa 10% ši buter ulja, mislim da ću ga ostaviti za hladniji period. 


Prelazim na putere i losion za telo. The Body Shop ši puteri za telo kupljeni su zajedno sa tuširalicama na Malti. Tada je važila akcija na mini proizvode ako uzmete 3 plaćate  samo 2. Već sam imala njihove putere za telo i savršeno su mi odgovarali i nega i miris. Losion za telo Victoria's Secret je takođe kupljen na Malti. Sadrži Vanilu i nisam ga nikada pre koristila, tako da se nadam da će mi odgovarati.


Tony Moly presladak set sam dobila za rođendan, u januaru. U setu se nalaze 2 pande, crna panda je krema za ruke, a teget panda je noćna maska koja obezbeđuje hidrataciju i sjaj kože. Clinique kremu za lice sam kupila na sniženju u Italiji. Nisam ranije nikada od njih ništa probala. U pitanju je gel krema za lice za hidrataciju. Jedva čekam da je probam.


Za kraj, tu su L'Occitane kreme za ruke, kupljene kada i ulje za tuširanje. Dolaze u preslatkoj limenoj kutiji, obožavam njihove kreme za ruke. Poslednja stvar je Kiko karmin za usta. Ne znam koliko možete da vidite u obliku srca je u broju 01. U pitanju je mat karmin i mogu vam reći da je odličan.


Kako vam se sviđaju noviteti? Da li ste isprobali nešto?







Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)