Alverde ulje i krema za lice od divlje ruže

U današnjem postu moći ćete da pročitate moje utiske o dva Alverde proizvoda za lice. U pitanju su Alverde ulje za lice od divlje ruže i Alverde krema za suvu kožu, takođe sa divljom ružom. Ulje koristim par meseci, a kremu sam kupila nedavno i već je potrošila, u pitanju je travel size. Moje utiske o ova dva proizvoda pročitajte u nastavku teksta.


Alverde ulje dolazi u staklenoj bočici i unutra se nalazi 15ml proizvoda. Na poklopcu je pipeta koja olakšava doziranje ulja. Koristim ga u sklopu noćne nege, ali ne svako veče jer je moja koža normalna. Jačeg je mirisa, meni ne smeta i srednje je gustine. Za razliku od Tarte ulja, dosta je ređe i sporije se upija. Nanosim ga na vlažno lice i lako se razmazuje. Meni je potrebno 3-4 kapi za celo lice i vrat. Nakon ulja koža je mekana, hidrirana, zaglađena i nahranjena. Pošto ga koristim više od 3 meseca nisam primetila nikakve iritacije, niti da mi dodatno masti lice ili da su mi zapušene pore. Efekat smanjenja bora i finih linija nisam primetila. Ovo ulje je sjajno ukoliko vam je koža dehidrirana, naročito mi je prijalo tokom zimskog perioda ili ukoliko su vam neki delovi lica suvi. Ovo ulje je pogodno za vegane, ne sadrži sintetičke mirise, boje i konzervans. Sigurno ću ponoviti kupovinu kada dođe hladniji period.


Alverde kremu za lice od divlje ruže sam uzela jer sam išla na kraći put i bila mi je potrebna neka mini krema i ovo je bila jedina u DM-u. Namenjena je suvoj koži. Kao što sam već rekla u pitanju je travel size i unutra se nalazi 10ml proizvoda. Meni je bila sasvim dovoljna količina za nekoliko dana. Pošto je za suvu kožu, očekivala sam da će biti mnogo masnija, što nije bio slučaj. Bila mi je sasvim ok za tih par dana, verovatno ako bih ponovo išla na tako kraći put, bih se odlučila za nju.


Da li ste probali neki od ovih proizvoda?
P.S. Da li znate gde bih mogla da nađem travel size kremu za normalnu kožu?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)