EMPTIES #5

Nakon dva meseca na redu je ponovo post o potrošenim proizvodima. Ova vrsta postova mi je među omiljenijima, jer se formira konačno mišljenje o proizvodiama. U postovima o potrošenim proizvodima možete pročitati koje ćete proizvode ponovo kupovati, a koji su vas razočarali. U nastavku teksta ću vam pokazati šta sam to potrošila, kao i kojim proizvodima ću se sigurno vraćati.


Prva stvar o kojoj ću pisati su maske. Redovno ih koristim, ali zaboravim da ih stavim u post o potrošenim proizvodima jer ih bacim. Ovo su maske koje nisam zaboravila da bacim, ali ih nisam relativno skoro koristila. Počeću od Balea maski u maramici. Kupila sam ih čim su došle u DM, početkom oktobra. U pitanju su Cool Melon i Sweet Mango, namenjene su za sve tipove kože. Iako na pakovanju Cool Melon maski se nalaze lubenice i još piše da sadrži ekstrakt istih, maska apsolutno miriše na dinju (melon, lubenica je watermelon). Kod obe maske maramica je dosta deblja u odnosu na ostale maske koje sam probala, tako da sadržaj unutar maske je manji u odnosu na ostale maske. Sasvim su ok maske, koža je mekana i hidrirana (kratkotrajno), mislim da postoje mnogo bolje za isti novac i ne verujem da ći ih ponovo kupovati. Sledeća maska je takođe, Balea Tropical Dream. U pitanju je klasična maska (nije u maramici) i sadrži 2x8ml. Namenjena je za sve tipove kože, sadrži kokosovu vodu i ekstrakt ananasa. Koža je nakon njenog korišćena neverovatno zaglađena, mekana i hidrirana. Ovu masku nije potrebno ispirati, ali ja sam morala jer nakon nekog vremena kreće da se peruta sa lica. Verovatno ću ponoviti njenu kupovinu, ali ću sigurno nakon korišćenja ispirati. 



Sledeće 2 maske su maske u maramici. Mbeauty maska srebrna je jedna od boljih koju sam ikada probala. Ova maska osvežava  i hidrira kožu. Dosta je natopljena i meni savršeno odgovara. Veliki plus za ovu masku. Poslednja maska je Welcos za smanjenje pora i kontrolu sebuma. Naručila sam je još u avgustu preko RoseRose Shop-a i nakon njenog korišćenja pore su minimalno smanjene i efekat je kratkotrajan.




Na redu su tuširalice i losion za telo. Početkom proleća kupila sam ovaj Yves Rocher gel za tuširanje sa cvetom tijare iz Malezije. Dosta dugo traje, mala količina je potrebna za celo telo, jedino što mi se ne sviđa je miris. Previše je cvetan za moj ukus. Sigurno ću ponoviti kupovinu jer smatram da su Yves Rocher jedni od najboljih gelova za tuširanje. 
Sephora ultra hranljiva krema za tuširanje je najsavršeniji proizvod ikada za zimski period.  Kupila sam ga letos kada je bio na sniženju u Sephori. Prijao je mojoj koži neverovatno. Definitivno ću ponoviti kupovinu, mislim da vredi i kada nije na sniženju. Zajedno sa njim sam letos na sniženju kupila i Sephora losion za telo. Obogaćen ši buterom odlično hidrira kožu. Upija se brzo, ne ostavlja onaj lepjiv efekat i miris je prelep. Veliki plus za ovaj losion. 



Byphasse gel za umivanje sam spomenula milion puta. Najbolji gel ikada, neutralan, nežan, ne isušuje i lepo čisti. Trenutno koristim Alverde gel za umivanje (klik) kako mi se koža ne bi navikla na Byphasse, ali kad tad ću se sigurno vratiti Byphasse gelu za umivanje.
MeiLab bršljan gel za celulit sam spomenula ovde. Za svakodnevno mazanje i za ljude koji nemaju ozbiljan problem sa celulitom je ok. Mnogo bolji od njega mi je bio prethodni Hedera Vita gel protiv celulita. 
Purederm trakice za mitisere sa aktivnim ugljem sam kupila skoro u DM-u. Iskreno, nisam nešto oduševljena, mislim da postoje mnogo bolje trakice od ovih. 




Balea tečni sapun za ruke sa mirisom ruže i guave, limitirana kolekcija. Nisam sigurna da li bilo koja kupovina u DM-u, može da mi prođe bez kupovine Balea tečnog sapuna za ruke. Koristim ih već duži period, skoro svaki put uzmem drugačiji miris. Oko njih nema mnogo priče, nežno čiste, neguju i ne isušuju ruke i još su predivnog mirisa i pristojne cene.
Balea pena za negu ruku Cake Pop sa mirisom badema. Lagana i veoma nežna pena, brzo upija, mislim da ne bi odgovarala ljudima koji imaju ozbiljan problem sa suvim rukama. Ova pena je više za svakodnevno neobavezno mazanje.
Balea pena za brijanje sa kokosom i lubenicom kupljena još letos. Potrošila sam je samo zato što sam je imala, da se ne baci :) Previše mi je retka, vodenasta. Mnogo me je bolje služila Balea pena za tuširanje. 
Too Faced Better Than Sex maskara je meni među omiljenijim. Čitala sam dosta recenzija o ovoj maskari, mišljenja su podeljena. Za mene je ova maskara savršena, trepavice dobiju i dužinu i gustinu. Čim potrošim ovu koju trenutno koristim, sigurno ću ponoviti kupovinu.



Ebelin tuferi (veće pakovanje) su najbolji tuferi za mene. Mekani, ne odvajaju se, ne grebu lice i pristupačni su. Sledeća stvar su 2 ajlajnera. Sephora ajlajner sam kupila letos na sniženju i bio je sasvim ok, lako sam izvlačila liniju i dosta je intenzivan što mi se najviše svidelo. Essence ajlajner sam kupila, takođe letos kada je bio snižem u Lilly-ju na 129 dinara. U pitanju je Rock'n'Doll duo ajlajner koji na završetku umesto običnog špica ima lopticu. Lako se nanosi, jedino što mi se nesviđa jeste intenzitet boja, koja kada se nanese nije intenzivno crna, već izbledela crna. L'Occitane balzam za usne sam dobila prilikom neke kupovine. Odgovarao mi je, ne ostavlja trag, nije mastan, lepo neguje usta. O L'Occitane ši buter kremi za lice mini verzija sam pisala recenziju (klik). Ova krema me je toliko oduševila i kupila sam full size. O Alverde ši puteru sa smokvom za telo sam takođe pisala ovde. Nije mastan, jako se brzo upija i po meni je namenjen za ljude sa normalnom kožom. Ostala su mi još 2, jedan planiram da zadržim za sebe, a drugi da poklonim nekom od vas u giveaway-u. Poslednja stvar koju sam potrošila je L'Occitane badem koncentrovano mleko tester. Za jedno korišćenje moj utisak je da je dosta gusto, ostavlja kožu nežnom i hidrirano duže vremena od ostalih krema koje sam do sad koristila.


Da li vam se svideo post? Šta ste vi nedevno potrošili? 



Comments

  1. Divan post. Lepo opisano.
    http://glamfashioncat.blogspot.rs/2018/02/llums-ink-liner.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)