Kozmetika za more - Part 2

Nakon duže pauze, vraćam se pisanju postova. Ove godine, na odmoru sam bila u Italiji, na prelepom ostrvu Sicilija, i malo je reći da sam oduševljena. Naravno, ako budete želili mogu da posvetim neki post o ovom predivnom ostrvu.  Takođe, kada sam se vratila sa mora sačekalo me je dosta paketa i jedva čekam da podelim sa vama šta mi je sve stiglo. Ovaj post će biti kraći jer većinu kozmetike koju sam ponela  na more mogli ste da vidite u prethodnom postu, ako vas zanima šta sam to još ponela možete da pročitate u nastavku.


Prvenstveno sam mislila da kupim neki šampon 2 u 1, kako ne bi nosila gomilu stvari, ali je ta ideja otpala. Umesto toga ponela sam i balzam i šampon i bb kremu. Ove tri stvari su iz ovog posta,  kada se na potrošenih 999 dinara DoveDove men + care ili Rexona, dobijao ovaj set na poklon. Ovaj set je iz Youthful Vitality kolekcije i namenjen je za dubinsku negu i bujniji izgled kose. Meni je ovo bila savršena prilika da isprobam, pošto sam na moru, i kosa mi je svaki dan bila na suncu i u slanoj vodi. Kosu sam prala svaki dan uveče, nakon plaže, koristeći sve 3 stvari. Ono što sam primetila, što mi se pre nikada nije dešavalo, kosa mi se nije rascvetala, kao što to obično biva na moru. To je veliki plus, jer nakon što sam se vratila minimalno sam skratila krajeve, obično to bude nekih 7-8cm. E sad, što se tiče bujnosti, ne mogu ništa da kažem, jer sam je prala svaki dan, ali ću nastaviti da koristim i uskoro ću imati konačan utisak. Nisam imala nikakve iritacije i nije mi se pojavila perut.


Ponela sam i Natura Siberica kremu za lice sa spf 15, u slučaju da mi ne odgovara Carroten MAT LOOK zaštitna krema za lice sa spf 30. Možda sam je koristila par puta, jer mi je Carroten-ova krema bila sasvim odgovarajuća. Što se tiče šminke, svela sam je bukvalno na minimum. Iskeno ne volim nešto puno da se šminkam kada sam na moru. Našminkala sam se svega 2-3 puta, i to jer sam ponela šminku pa ajde da ne stoji bez razloga u neseseru. :) 
Kao što možete da vidite na slici tu su Bourjois 123 Perfect tečni puder, Sephora ajlajner i mini pakovanje Too Faced Better Than Sex maskare. Ovaj puder prekriva solidno, mada imam čisto lice, ne znam kako bi odgovarao nekome sa problematičnom kožom. Sephora ajlajner, najobičniji crni, dosta je tanak, i dosta precizno može da se izvuče tanka linija. Too Faced maskara je meni savršena, dobijem odgovarujuću dužinu i volumen.


Da li su vam se svideli proizvodi koje sam ponela na more? Da li biste voleli neki post o Siciliji?  

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)